دیگه خودمو گول نمیزنم!همیشه دوستت دارم...


by : x-themes

♥بودنت را دوست دارم...

وقتی پنجه در کمرم حلقه میکنی...

مرا سفت به آغوشت میفشاری...

و وادارم میکنی به کسی فکر نکنم...

جز تو...

..

♥چه حماقتی...!

مرا یاد نمیکند و من باز میخواهمش...

چه غرور بی غیرتی دارم من...

..

♥فرصت گذشت و حرف دلم نا تمام ماند...

نفرین و دعا و آفرین در گلو شکست...

تا آمدم با تو خداحافظی کنم...

بغضم امان نداد و...

خدا...

در گلویم شکست...

..

♥دلی که بردی...

نگاهی که دزدیدی...

احساسی که پژمردی...

دستانی که گرفتی...

صدایی که با آن آرامش گرفتی...

نان و نمکی که خوردی...

حتی نمک دانی که شکستی...

همه...حلالت باشد...

به جز...

لرزش دلم در...

اولین بوسه...

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

یاسمن
ساعت23:17---17 مهر 1392
من نه عـاشق بـودمـ و نـه آلـودهـ بـه افـکار پـلید



من بـه دنـبـال نـگاهے بـودمـ کـه مرا



از پس دیـوانـگے امـ مے فـهمیـد !



و خدا مے دانـد ...



سادگـے از تـه دلـبستـگے امـ پـیـدا بـود ...



taravat
ساعت12:04---16 مهر 1392
به لبهایت خوار وخفیف کردن نیاموز که برلی بوسیدن افریده شده اند

احسان
ساعت11:55---16 مهر 1392
اپمممممم

AMIR
ساعت20:57---15 مهر 1392
ســردش بــــود، دلــــم را بــــرایـــش ســـوزانـــدن

گـــرمــش کــــه شــد بــــا خـــاکـــستــرش نــوشــتــــــ:

خــــــداحـــــافـــــظ



ღشمیم عشقღ
ساعت20:22---15 مهر 1392
خیلی قشنگ بووووووووووووووود مرسیی عزیزممممممممم

یسنا
ساعت19:48---15 مهر 1392
قربونت عزیزم ماهی
عاشختمممممممم خخخخخخ


AMIR
ساعت18:47---15 مهر 1392
جالب است ثبت احوال همه چیز را در شناسنامه ام نوشته است ب جز احوالم
پاسخ:نالاحت نباچ!باچه؟؟؟


AMIR
ساعت18:47---15 مهر 1392
جالب است ثبت احوال همه چیز را در شناسنامه ام نوشته است ب جز احوالم

یسنا
ساعت15:28---15 مهر 1392
وااااااااااااااای اجی جوووووووووونم مث همیشه ناز و عالییییییییی بود گلم
مرسی ک خبر میدی و منو فراموش نمیکنی نفسم


احسان
ساعت15:12---15 مهر 1392
قشنگ بود مرسی

negin
ساعت14:28---15 مهر 1392
چه زیبا بودن بعضی از این جمله ها...
موفق باشی رفیق...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 15 مهر 1392 1:43 |- محیا -|

ϰ-†нêmê§